Chcete změnit jazyk eshopu na us?

Obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Adresa pre doručenie tovaru na servis, vrátenie, dalšie balíky a reklamácie:
(please send parcels, invoices etc. to the following address)

Scoot Distribution s.r.o.
Masyrykovo náměstí 397

Hradec Králové 500 02


VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE NÁKUP V INTERNETOVOM OBCHODE SCOOTSHOP.SK

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky internetového obchodu sa riadia nižšie uvedeným nákupným poriadkom a to aj platnou legislatívou a obchodnými zvyklosťami. Všetky ponúknuté produkty pochádzajú od výrobcov alebo od autorizovaných dovozcov pre SR. Na tovar je poskytovaná plná záruka podľa platných legislativnych predpisov a podľa záručných podmienok výrobcu či dovozcu. Viacej o záruke a reklamáciach v reklamačnom poriadku.

INTERNETOVÝ OBCHOD SCOOTSHOP.CZ
Internetový obchod Scootshop.sk prevádzkuje spoločnosť Scoot Distribution s.r.o. so sídlom: Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 500 02, IČO: 03760022, spisová značka C 34696 vedená u Krajského súdu v Hradci Králové, s jednateľom spoločnosti Martinom Nogolom (info@scootshop.cz, 00420 608 618 101), je predajcom športovného príslušenstva. Korešpondenčná adresa:Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 500 02. 

OBJEDNANÉ PRODUKTY
Odoslaním internetovej objednávky vybraných produktov zákazník potvrdzuje zaviaznosť jeho objednávky a vyjadruje súhlas s obchodnými podmienkami a zároveň potvrdzuje svoju spôsobilosť k právnym úkonom. Odoslaním objednávky uzatvára kupujúci kupnú zmluvu. Pokiaľ zákazník pri zadávání objednávky správne vyplní emailovú adresu, bude mu na ňu doručená odpoveď na uvedenú objednávku. Pokiaľ odpoveď na uvedenú objednávku na uvedenú emailovú adresu nepríjde, v najbližšom možnom termíne nás kontaktujte emailom alebo telefonicky. Objednávka je vždy považovaná za záveznú pre obe strany, pokiaľ nieje dohodnuté inak. Ceny v CZK uvedené na stránkách www.scootshop.cz sú konečné a sú uvedené vrátane DPH. Pokiaľ dôjde ku výraznému zdraženiu produktov zo strany dodávateľov alebo z dôvodu oslabenia devizného kurzu, vyhradzuje si predajca právo na percentuálne zvýšenie cien v internetovom obchode. Ceny v € sú orientačné a pri odoslaní obejdnávky sa kalkulujú prepočtom ceny z CZK vzhľadom k aktuálnemu kurzu ČNB.

STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY KUPUJÚCEHO
Objednávku možno stornovať telefonicky alebo emailom, v prípade, že produkt nebol odoslaný alebo vyrobený či inak upravený na prianie zákazníka. V prípade neskoršieho zrušenia objednávky má predejca nárok na náhradu škody a uhradenie plnej výšky ceny, a to hlavne v prípade výroby riadítok na vlastnú mieru a v prípade úpravy originálnych dielov (napr. skrátenie riadítok, dosky apod.)

STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY PREDAJCU
Prevádzkar internetového obchodu má právo stornovať objednávku alebo jej časť v prípade, že sa objednané produkty behom vybavovania objednávky prestane vyrábať alebo predávať do SR, prípadne pokiaľ sa výrazným spôsobom zmení jeho cena. O zrušení objednávky informuje predajca kupujúceho telefonicky alebo e-mailom.

DODANIE PRODUKTOV
Objednané produkty štandardne expedujeme do dvoch pracovných dní. V prípadě, že produkt nieje na sklade, je expedovaný do 30 dní. O ďalšej dodacej lehote je zákazník informovaný telefonicky alebo emailom. V prípade dlhšej dodacej lehoty môže zákazník stornovať objednávku telefonicky alebo emailom.
Produkt ostáva do úplného zaplatenia majetkom firmy Scoot Distibution s.r.o.. Produkty zasiela firma podľa volby kupujúceho, skrz dopravcu DPD (ČR), DPD (SK), Uloženka, PPL. Po dohode je možné si produkt osobně prevziať v mieste sídla spoločnosti, na adrese Masarykovo námestie 397, Hradec Králové 500 02, Česká republika, alebo Nádražná 34, Ivanka Pri Duanji 900 28 Slovensko

PREVZATIE PRODUKTOV
Zákazník je povinný pozrieť si produkty bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je prítomné mechanické poškodenie zásielky, je zákazník povinný za prítomnosti dopravcu skontrolovať stav produktu, a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení a nechať si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom. Dodatočná reklamácia nemusí byť neskôr uznaná. Reklamácia sa podáva u dopravcu (DPD, Uloženka…) a musí byť podáná zákazníkom. V prípade problému alebo akýchkoľvek nejasností nás okamžite kontaktujte. Zákazník má povinnosť prevziať si od dopravnej služby objednaný produkt. Pokiaľ zákazník produkt neprevezme bez predchádzajúceho informovánia prodajcu, predejca môže požiadať o náhradu za poštovné a balné, a to jednorázovo 250 Kč pre ČR a 15 eur  pre Slovensko.

ZARADENIE PRODUKTOV
Kolobežky a náhradné diely pre freestyle kolobežky sú určené pre vonkajšie použitie - skateparky s drevenými, železnými či betonovými prekážkami. Freestyle kolobežky a náhradné diely na kolobežky niesú určené k užitiu v daždi a snehu vzhľadom k možnej následnej korózii dielov. Ďalej nieje vhodné používať kolobežku v prašnom prostredí a na kamenistých cestách, tak isto ako ku skokom na obrubníky a podobne. Produkt je určený pre extrémny šport, pričom jeho súčasťou sú skoky a pády. Zákazník uzatvorním kúpnej zmluvy berie tieto informáce na vedomie.

POŠTOVNÉ-DOBIERKOVÉ-BALNÉ PRE ČR A SLOVENSKO
Objednané prdukty si môžete po predošlej dohode vyzdvihnúť bezplatne na adrese sídla spoločnosti (Nádražná 34, Ivanka pri Dunaji 900 28). Dopravné pre ČR a Slovensko účtujeme podľa aktuálneho cenníku. Podrobnosti o doprave sú v košíku. Pri objednávke nad 150€ je doprava zadarmo. Podrobnosti o platbe v krokoch objednávky. V prípade, že sa objednané produkty musia z technických či iných dôvodov rozdeliť do viacerých balíkov, dodávateľ si vyhradzuje právo navýšiť cenu poštovného a informovať zákazníka o navýšení ceny telefonicky alebo e-mailem.

SPÔSOBY PLATBY
Platba v hotovosti – pri osobnom odbere produktu na predajnom mieste (Nádražná 34, Ivanka pri Dunaji 900 28) alebo platba kartou.

Platba na dobierku – pri odoslaní produktu, platba pri prevzatí

Platba na účet – bankovým prevodom pred odoslaním porduktov (jediná možná platba pri výrobe riadítok na mieru)
Platba kartou - online platby


ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY – VRÁTENIE PRODUKTU
Pri produkte zakúpenom skz internetový obchod www.scootshop.sk má kupujúci – nepodnikateľ – fyzická osoba, podľa občianského zákona, právo do 14 dní od doručenia produktov na jeho vrátenie bez udania dôvodu. Kupující informuje predajcu o tom, že produkty vracia na vlastné náklady e-mailom alebo telefonicky. Najlepšie prostredníctvom vytvorenia reklamácie tu: https://www.scootshop.sk/reklamace/ Návod ako potstupovať pri reklamácii nájdete tu: https://www.scootshop.sk/jak-na-reklamaci/  Produkt nesmie byť žiadnym spôsobom poškodený, niesť znaky používania či inak znehodnotený a musí byť zabalený v originálnom obale (platí hlavne pre kolobežky vo veľkých krabiciach) spolu s všetkým príslušenstvom. Ku produktu musia byť priložené všetky dokumenty, a to vrátane faktúry či dokladu o kúpe a záručný list (pokiaľ bol vystavený) a formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy . Produkt nesmie byť odoslaný na dobierku. Poštovné hradí dosielateľ. Následne bude zákazníkovi do 14 dní poslána príslušná finančná čiastka (cena produktu + pokiaľ poštovné zákazník uhradil sám). Pokiaľ  bude vrátený produkt poškodený/ poškrábaný a očividne používaný, má predajca zo zákona právo, znížit pomerne čiastku, ktorou kupújcemu, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, vrátiť. Náklady na vratenie produktu nepreplácame. Výnimkou v možnosti vrátenia produktu tvorí produkt, ktorý bol upravený alebo vyrobený na požiadavku či mieru uvedenú zákazníkom (prípadné zrezanie riadítok alebo výroby riadítok na vlastnú mieru apod.)- Tento typ produktov nieje možné predajcovi vrátiť a nieje možné žiadať o vrátenie peňazí.

Vrátenie produktov (nevohdné veľkosti, fraba atď.)

V prípade, že vám produkt nevyhovuje a chcete ho vrátiť, postupujte prosím takto:

- založte reklamáciu na našej stránke. Návod tu: https://www.scootshop.sk/jak-na-reklamaci/ a popíšte problém

- Posielajte späť nepoškodené a nepoužité produkty s originálnymi vysačkami. (pokiaľ nebudú vysačky na oblečení reklamáci budeme nútení zamietnuť.)

- Priložte kópiu našej faktúry + číslo účtu na vrátenie penazí. 


Koľko penazí Vám vrátime?
Pokiaľ ste zaplatili poštovné a balné Vy (teda pokiaľ hodnota Vami objednaného produktu nepresiahla hodnotu poštovného zdarma. Vrátime Vám plnú čiastku odpovedajúcu hodnote zakúpených produktov bez poštovného.

V prípade, že sa jedná o vrátenie produktov v hodnote nad 150 eur, vrátime Vám o zvolenú dopravu a platbu menej, pretože sme poštovné platili my. 

ZODPOVEDNOSŤ ZA SPRÁVNOSŤ ÚDAJOV
Informácie na webových stránkách môžu obsahovať vecné a technické nepresnosti. Predajca nemôže bezvýhradne garantovať správnosť ich obsahu. Fotografia produktu je orientačná.


OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Scoot Distribution s.r.o je jediným vlastníkom informácii získaných v tomto internetovom obchode. Tieto informáce niesu a nebudú predáváné, prenajímáné, ani nijak zdielané s inými subjektmi.

- Ochrana osobných údajov objednávateľa, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná zákonom č. 101/2000 Sb., o ochrane osobných údajov, v znení terajších predpisov.

- Objednávateľ súhlasí so spracovaním týchto osobných údajov: meno a priezvisko, adresa firmy, identifikačné číslo (IČ), daňové identifikačné číslo (DIČ), adresa elektronickej pošty a telefónne číslo (ďalej společne všetko len ako "osobné údaje").

-  Objednávateľ súhlasí so spracovaním osobných údajov poskytovateľom, a to pre účeli realizáce práv a povinností z objednávky.

-Objednávateľ berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje v objednávke prevedenej z webového rozhrania obchodu uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať poskytovateľa o zmene vo svojich osobných údajoch.

- Spracovaním osobných údajov objednávateľa môže poskytovateľ poveriť tretiu osobu, ako spracovateľa.

- Osobné údaje budú spracováváné na dobu požadovanú Zákonom o účtovníctve. Osobné údaje budú spracováváné v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

-Objednávateľ potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné.

- V prípade, že by sa objednávateľ domnieval, že poskytovateľ alebo spracovateľ robí spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromého a osobného života objednávateľa alebo v rozpore so zákonom, hlavne ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovánia, môže:

       - požiadať poskytovateľa alebo spracovateľa o vysvetlenie,

       - požadovať, aby poskytovateľ alebo spracovateľ odstránil takto vzniknutý stav.

- Ak požiada objednávateľ o informácie o spracovaní svojich osobných údajov, je mu poskytovateľ povinný túto informaci zdeliť. Poskytovateľ má právo za poskytnutie informácie podľa predošlej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie informácie.

ODOSIELANIE OBCHODNÝCH ZDELENÍ A UKLADANIE COOKIES

- Objendávateľ súhlasí so zasielaním informácii súvisejúcich so službami alebo firmou predávajucého na elektronickú adresu objednávateľa a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných zdelení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.

- Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je objednávku na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele ze smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač objednatele, může objednatel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

CO JE TO COOKIES?

je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější.

Cookies používáme například pro zachování přepnutí zobrazení z mobilních zařízení do PC verze webu, pro zachování vašich preferencí při prohlížení těchto webových stránek, informaci o zvoleném jazyku nebo měně apod. Podrobnější informace získáte na uvedeném kontaktu provozovatele webu.

Také používáme cookies třetích stran (Google Analytics, Facebook, Seznam.cz atd.). Tyto cookies mohou být využity pro reklamní účely formou remarketingu.

Většina prohlížečů cookies automaticky akceptuje, pokud není prohlížeč nastaven jinak. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies. Použití cookies můžete omezit nebo zablokovat v nastavení svého webového prohlížeče. 

Prodejce shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon, e-mailovou adresu. Tyto informace slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků a příp. se souhlasem zákazníka zasílání obchodních nabídek  a aktualit ze světa freestyle scooteringu. Prodávající nepředá vědomě osobní údaje zákazníků třetím sttranám.

Pokud s uchováváním osobních udajů nesouhlasíte prosím napište nám mail na gdpr@scootshop.cz a vaš mail, osobní údaje vymažeme ze systému.


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy (nákupem v internetovém obchodě stvrzuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami).

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD INTERNETOVÉHO OBCHODU SCOOTSHOP.CZ
Adresa pro doručení zboží na servis, vratky, další balíky a reklamace:
(please send parcels, invoices etc. to the following address)
Scoot Distribution s.r.o.
Scootshop store
Masarykovo náměstí 397, Hradec Králové 500 02


PROVOZOVATEL
Scoot Distribution s.r.o. se sídlem: Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 500 02, IČO: 03760022, spisová značka C 34696 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové, zastouená jednatelem Martinem Nogolem; kontaktní informace: e-mail: info@scootshop.cz, telefonní číslo: 00420 608 618 101

ZÁRUČNÍ DOBA A ZÁRUČNÍ LIST
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruční doba se řídí platnými legislativními předpisy a dle záručních podmínek výrobců, který stanovuje životnost produktů na 1-6 měsíců. Záruční lhůta se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním. Záruční lhůta se vztahuje pouze na výrobní závady. Kratší životnost výrobku v případě závady způsobené opotřebením nebo nevhodným užitím dílu nebo koloběžky nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Za záruční list je považována faktura nebo jiný doklad o koupi zboží.

REKLAMACE

Návod na postup reklamace: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.  Záruka se nevztahuje na zboží, jehož vady vznikly v důsledku běžného používání; na zboží, které bylo nesprávně používáno a na zboží, které bylo nesprávně skladováno. Freestylové koloběžky a náhradní díly na freestyle koloběžky jsou určené k venkovnímu užití (skateparky s dřevěnou/ železnou nebo betonovou kontrukcí), nikoliv však v dešti, ve sněhu, v prachu, na kamenitém podkladu, na skoky na obrubníky apod. Pokud zboží jeví např. známky koroze, má se za to, že výrobek nebyl užíván v souladu s účelem a jako takový jej nelze reklamovat. Zákazník musí prodejce informovat o závadě neprodleně po zjištění závady. Na pozdější reklamace nebude brát zřetel.  

POSTUP REKLAMACE
Návod na postup reklamace: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/

Pokud se jedná o díly na koloběžku, skateboardy, longboardy, koloběžky. Stačí nám pouze vyfocené zboží. Prosím postupujte podle pokynů v návodů: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/

VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud dodá kazové zboží, tak má zákazník právo na výměnu v adekvátní nebo jiné momentálně dostupné barevné variantě výrobku, nebo na opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy (formulář o odstoupení od kupní smlouvy je k dispozici ke stažení na této stránce- níže). Kupující vyplní formulář a odešle jej prodejci (emailem nebo poštou na korespondenční adresu). Kupující o této skutečnosti prodejce informuje. Zboží kupující odesílá na korespondenční adresu prodejce do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Oprávněnost reklamované závady posoudí výrobce/ distributor zboží. O způsobu vyřízení reklamace budeme zákazníka informovat emailem nebo telefonicky na email uvedené v původní objednávce zboží, nedodá-li kupující jiné kontaktní údaje. Po vyřízení reklamace bude v případě kladného vyřízení zákazníkovi zboží zasláno nebo dobropisováno. Lhůta na vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní a začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží firmou Scoot Distribution s.r.o.. Kupující zodpovídá za správnost uvedených kontaktních údajů. V případě, že zákazník zadá chybné údaje a tudíž není možné zákazníka přes vynaloženou snahu prodejce informovat o výsledku reklamace, má se za to, že zákazník je s vyjádřením obeznámen a souhlasí. V případě, že dojde prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; Email: adr@coi.cz; Web: adr.coi.cz.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Provozovatel si vyhrazuje právo na změny v reklamačním řádu.

v Hradci Králové 25.1. 2019

CZ-Hradec Králové
Map
SK-Bratislava
Map
Spracovanie dát
Schovať