VŠEOBECNÉ PODMIENKY NÁKUPU V INTERNETOVOM OBCHODE SCOOTSHOP.CZ
Prevádzkovateľ:
ONLINE OBCHOD SCOOTSHOP.CZ
Internetový obchod www.scootshop.cz prevádzkuje spoločnosť Scoot Distribution s.r.o. so sídlom Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 500 02, IČO: 03760022, spisová značka C 34696, zapísaná na Krajskom súde v Hradci Králové, ktorej konateľom je Martin Nogol (info@scootshop.cz, +420 226 259 070), je predajcom športových potrieb.
Korešpondenčná adresa: Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 500 02.
ADRESA PRE DORUČOVANIE TOVARU NA SERVIS, VRACIACE, DODATOČNÉ BALÍKY A REKLAMÁCIE:(zasielajte balíky, faktúry atď. na túto adresu)
Scoot Distribution s.r.o.
Škroupova čp. 673/25
Hradec Králové 500 02
PODMIENKY A USTANOVENIA
Podmienky internetového obchodu sa riadia nasledujúcim nákupným poriadkom, ako aj platnými právnymi predpismi a obchodnými zvyklosťami. Všetok ponúkaný tovar pochádza od výrobcov alebo autorizovaných dovozcov pre Českú republiku. Na tovar sa vzťahuje plná záruka podľa platných právnych predpisov a záručných podmienok výrobcu alebo dovozcu. Viac informácií o záruke a reklamáciách nájdete v Zásadách reklamácií.
OBJEDNANÝ TOVAR
Odoslaním online objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť svojej objednávky a súhlasí s obchodnými podmienkami, pričom potvrdzuje svoju právnu spôsobilosť. Odoslaním objednávky kupujúci uzatvára kúpnu zmluvu. Ak zákazník pri zadávaní objednávky správne vyplní e-mailovú adresu, odpoveď na objednávku mu bude doručená na túto adresu. Ak nedostanete odpoveď na svoju objednávku na uvedenú e-mailovú adresu, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom na adrese info@scootshop.cz alebo telefonicky na čísle +420 226 259 070. Objednávka sa vždy považuje za záväznú pre obe strany, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Ceny v Kč uvedené na webovej stránke www.scootshop.cz sú konečné a zahŕňajú DPH. Ak dôjde k výraznému zvýšeniu cien tovaru od dodávateľov alebo v dôsledku znehodnotenia výmenného kurzu, predávajúci si vyhradzuje právo zvýšiť ceny v internetovom obchode o určité percento. Ceny v € sú orientačné a sú vypočítané prepočtom ceny z CZK podľa aktuálneho kurzu ČNB pri odoslaní objednávky.
Internetový obchod scootshop.cz môže zrušiť vašu objednávku, ak dôjde k zjavnej administratívnej chybe a tovar je predaný za cenu, ktorá je neúmerná hodnote tovaru (napr. pre 0kč alebo tovar neuvedený v katalógu).
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY ZO STRANY KUPUJÚCEHO
Objednávku je možné zrušiť telefonicky alebo e-mailom, ak tovar nebol odoslaný, vyrobený alebo inak upravený podľa požiadavky zákazníka. V prípade neskoršieho zrušenia objednávky má predávajúci nárok na náhradu škody a vrátenie plnej ceny, najmä v prípade riadidiel vyrobených na zákazku a v prípade úprav originálnych dielov (napr. skrátenie riadidiel, dosiek atď.)
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY ZO STRANY PREDÁVAJÚCEHO
Prevádzkovateľ internetového obchodu má právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že sa objednaný tovar prestane v priebehu vybavovania objednávky vyrábať alebo predávať v Českej republike, alebo ak sa výrazne zmení jeho cena, alebo je vypredaný (resp. objednávka je vypredaná v čase medzi objednávkou zákazníka a prijatím objednávky pracovníkom e-shopu - pozri. prevádzkové hodiny). Predávajúci informuje kupujúceho o zrušení objednávky telefonicky alebo e-mailom bezodkladne počas pracovnej doby e-shopu.
Ak máte ďalšie otázky, pozrite si naše často kladené otázky, kde odpovedáme na najčastejšie otázky, a ak ani tam nenájdete odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať na adrese info@scootshop.cz
DODANIE TOVARU
Tovar zvyčajne odosielame do dvoch pracovných dní. Ak tovar nie je na sklade, odosiela sa do 30 dní. O dlhšom čase dodania je zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom. V prípade dlhšej dodacej lehoty môže zákazník objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Podrobnejšie informácie nájdete na našej stránke Dostupnosť tovaru, kde nájdete komplexný prehľad a vysvetlenie možnej dostupnosti tovaru na našich webových stránkach.
Tovar zostáva až do úplného zaplatenia majetkom spoločnosti Scoot Distribution s.r.o. Tovar zasiela spoločnosť podľa výberu kupujúceho prostredníctvom prepravcu GLS (ČR), GLS (SK), Zásilkovňa. Po dohode je možné tovar prevziať osobne v sídle spoločnosti na adrese Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 500 02.
PREVOD TOVARU
Zákazník je povinný skontrolovať tovar ihneď po jeho prevzatí. V prípade zistenia mechanického poškodenia zásielky je zákazník povinný skontrolovať stav tovaru za prítomnosti dopravcu a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení a nechať si túto skutočnosť potvrdiť od dopravcu. Dodatočná pohľadávka nemusí byť neskôr akceptovaná. Reklamácie sa podávajú u dopravcu (DPD, Uloženka, GLS, Česká pošta, Zásilkovna) a musí ich podať zákazník. V prípade akýchkoľvek problémov alebo nejasností nás okamžite kontaktujte. Zákazník je povinný prevziať objednaný tovar od prepravnej služby. Ak zákazník neprevezme tovar bez predchádzajúceho oznámenia predávajúcemu, môže predávajúci požadovať náhradu za poštovné a balné, a to jednorazový poplatok vo výške 250 Kč pre Českú republiku a 400 Kč (15 €) pre Slovenskú republiku.
KLASIFIKÁCIA TOVARU
Kolobežky, freestylové bicykle a náhradné diely na freestylové kolobežky sú určené na vonkajšie použitie - skateparky s drevenými, železnými alebo betónovými prekážkami. Kolobežky Freestyle, kolesá a náhradné diely pre kolobežky nie sú určené na používanie v daždi a snehu z dôvodu možnej korózie dielov. Okrem toho sa neodporúča používať skúter v prašnom prostredí a na kamenistých cestách, ako aj na skákanie po obrubníkoch atď. Tovar je určený na extrémne športy, pri ktorých dochádza k skokom a pádom. Ponúkame aj textilný tovar, nižšie sú uvedené niektoré piktogramy, ktoré sa môžu objaviť na našom tovare, a pripojili sme k nim vysvetlenie. Uzatvorením kúpnej zmluvy zákazník berie tieto informácie na vedomie.
DOPRAVA, DOBIERKA A BALENIE PRE ČESKÚ A SLOVENSKÚ REPUBLIKU
Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť bezplatne po predchádzajúcej dohode v sídle spoločnosti (Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 50002). Prepravné náklady pre Českú republiku a Slovensko účtujeme podľa aktuálneho cenníka. Podrobnosti o preprave nájdete v košíku alebo na našej stránke o preprave a platbe pri zadávaní objednávky. Pri objednávkach nad 4 000 Kč (151 €) je doprava zadarmo. Platobné údaje pre Českú a Slovenskú republiku nájdete v nákupnom košíku pri vytváraní objednávky. V prípade, že objednaný tovar musí byť z technických alebo iných dôvodov rozdelený do viacerých zásielok, dodávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť cenu dopravy a o zvýšení ceny informovať zákazníka telefonicky alebo e-mailom.
SPÔSOB PLATBY
Prevádzkovateľ ponúka na výber z týchto spôsobov platby: v hotovosti, pri osobnom odbere na expedičnom mieste prevádzkovateľa, kreditnou kartou cez internet prostredníctvom platobnej brány GoPay, bankovým prevodom po dokončení objednávky, dobierkou pri prevzatí od dopravcu.
Platba v hotovosti (0 Kč) - pri osobnom odbere tovaru v predajnom sklade (Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 50002), platba kartou je možná.
Platba kreditnou kartou cez internet prostredníctvom platobnej brány (0 CZK) - Ak je zvolená táto možnosť, kupujúci bude po dokončení objednávky presmerovaný na platobný server tretej strany, kde vyplní potrebné platobné údaje. Po overení ich platnosti sa objednávka potvrdí a kúpna cena sa odpočíta z účtu kupujúceho.
Dobierka -
pre Českú republiku: 24 CZK
pre Slovenskú republiku: 35 CZK
U vodiča môžete platiť v hotovosti alebo kartou.
- pri zaslaní tovaru, platba pri prevzatí
Bankový prevod po dokončení objednávky (0 CZK) - Pri výbere tejto platby bankovým prevodom kupujúci uhradí cenu objednávky pred jej spracovaním na bankový účet predávajúceho. Na spracovanie objednávky je potrebné vykonať platbu pod určeným variabilným symbolom, ktorý kupujúci dostane pri dokončení objednávky. Kúpna cena sa považuje za zaplatenú v deň pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho. Jediná možná platba za výrobu riadidiel na mieru je bankovým prevodom pred odoslaním tovaru.
ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY - VRÁTENIE TOVARU
Ak je kúpna zmluva uzatvorená prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (prostredníctvom internetového obchodu www.scootshop.cz), spotrebiteľ má právo na vrátenie tovaru v súlade s § 1829 a nasl. občiansky zákonník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie.
Ak spotrebiteľ v zákonnej 14-dňovej lehote oznámi prevádzkovateľovi (e-mailom alebo telefonicky), že odstupuje od zmluvy, kúpna zmluva sa od začiatku zrušuje. Na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ použiť formulár na podávanie sťažností, ktorý nájdete tu: https://www.scootshop.cz/reklamy/. Pokyny na podanie žiadosti nájdete tu: https://www.scootshop.cz/how-to-promote/. Formulár by mal obsahovať aspoň meno a priezvisko kupujúceho, číslo objednávky, označenie položky a číslo účtu na vrátenie peňazí. Na úplné vybavenie reklamácie je potrebný súhlas predávajúceho.
Pri odstúpení od kúpnej zmluvy nezabudnite v našom online formulári vybrať typ reklamácie - Vrátenie.
Vrátený tovar musí byť kompletný, s pôvodnými visačkami, nesmie byť nijako poškodený, nesmie niesť známky používania ani inak znehodnotený a podľa možnosti musí byť zabalený v pôvodnom obale (najmä v prípade kolobežiek vo veľkých škatuliach) spolu so všetkým príslušenstvom. K tovaru musia byť priložené všetky doklady vrátane faktúry alebo dokladu o kúpe a záručného listu (ak bol vydaný). Tovar sa nesmie posielať na dobierku. Ak je tovar viditeľne poškodený, predávajúci má nárok na peňažnú náhradu vo výške, ktorú určí predávajúci, aby sa výrobok uviedol do pôvodného stavu
Záruka sa vzťahuje len na chyby, ktoré sú jednoznačne a preukázateľne spôsobené
chybou materiálu alebo spracovania. Vo väčšine prípadov sa tieto chyby prejavia už pri prvom
týždňoch alebo maximálne mesiacoch používania.
Záruka sa nevzťahuje na tovar poškodený: neodbornou montážou, neodborným alebo
nesprávnym používaním (napr. brúsenie na betónových základoch, jazda na nespevnenom povrchu
na cestách a všeobecne mimo určených športovísk) alebo mechanické poškodenie (viditeľné
preliačiny po silných nárazoch, hlboké odreniny atď.).
Zanedbanie pravidelnej a riadnej údržby, akýkoľvek neodborný zásah, nesprávne
skladovanie, zámena nekompatibilných dielov, nehody (neobvyklé poškodenie, preliačiny alebo
hlboké škrabance spôsobené nárazom/pádom skútra alebo jeho častí, preťaženie alebo používanie na iné účely
iné ako určené použitie. Podmienkou uplatnenia záruky je zachovanie tovaru v pôvodnom stave
stave (konštrukcia, povrch a iné povrchové úpravy). Tovar je úplne opotrebovaný v rámci svojej životnosti
hodnota.
Dĺžka záručnej doby sa v žiadnom prípade nerovná životnosti výrobku.
Je potrebné mať na pamäti, že tovar je určený na extrémne športy a zaťaženie materiálu je
aj extrémne, materiály, ktoré by to umožnili, sú mnohonásobne drahšie a často ťažšie. Preto aj bežný
opotrebenie spôsobené používaním/prevádzkou a údržbou výrobku, vzhľadom na jeho
vlastností, účelu a intenzity používania nemožno reklamovať ako vadu (napr. prerazenie dosky pod ňou do takej miery, že sa materiál oslabí a praskne).
Obdobie od uplatnenia reklamácie do času, keď je kupujúci povinný prevziať tovar
ukončenia opravy, sa nezapočítava do lehoty na uplatnenie práv z vadného plnenia.
V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote a vrátený tovar nie je kompletný, je bez originálnych visačiek alebo je preukázateľne použitý alebo vykazuje známky poškodenia, má prevádzkovateľ nárok na náhradu škody voči spotrebiteľovi a je oprávnený jednostranne započítať vzniknutú pohľadávku na náhradu škody s pohľadávkou spotrebiteľa voči prevádzkovateľovi na vrátenie kúpnej ceny. V takom prípade prevádzkovateľ vráti spotrebiteľovi len zníženú kúpnu cenu.
V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy kupujúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, zašle alebo odovzdá predávajúcemu tovar, ktorý od neho dostal, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva.
Ak spotrebiteľ oprávnene odstúpi od kúpnej zmluvy, prevádzkovateľ je povinný vrátiť všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, a to prevodom na bankový účet spotrebiteľa alebo v hotovosti na adresu prevádzkarne, bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Predávajúci uhradí spotrebiteľovi náklady iným spôsobom len vtedy, ak s tým spotrebiteľ súhlasil a ak mu nevzniknú žiadne ďalšie náklady.
Výnimkou z možnosti vrátenia tovaru je tovar upravený alebo vyrobený na želanie zákazníka alebo podľa jeho rozmerov (prípady rezania riadidiel alebo výroby riadidiel na mieru atď.). Tento typ tovaru nie je možné vrátiť predávajúcemu a nie je možné požadovať vrátenie peňazí.
Vrátenie tovaru (nevhodná veľkosť, farba atď.)
Podrobnejšie informácie o tom, ako vrátiť tovar, nájdete TU.
Ak vám tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť, postupujte takto:
1) Podajte žiadosť na našej webovej stránke. Pokyny na správne vytvorenie žiadosti nájdete tu: https://www.scootshop.cz/how-to-advertise/ a popíšte svoj problém s tovarom.
- Ak je to možné, pošlite nám tovar späť nepoškodený, nepoužitý, najlepšie v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami. (Ak oblečenie nemá visačky, budeme nútení reklamáciu zamietnuť.)
2) Priložte kópiu našej faktúry a číslo účtu na vrátenie peňazí.
OCHRANA ÚDAJOV
Scoot Distribution s.r.o je výhradným vlastníkom informácií zhromaždených v tomto internetovom obchode. Tieto informácie sa nepredávajú, neprenajímajú ani inak neposkytujú iným subjektom.
Nakladanie s osobnými údajmi kupujúcich podlieha úprave zákona č. 101/2000 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Kupujúci súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov, ktorými sa rozumie meno a priezvisko, adresa bydliska, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, elektronická adresa, pohlavie, číslo bankového účtu a telefónne číslo, a súhlasí so zhromažďovaním a spracovaním svojich osobných údajov Prevádzkovateľom na účely výkonu svojich práv a povinností vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy a na účely vedenia používateľského účtu. Súhlas so spracovaním osobných údajov v celom rozsahu podľa tohto článku nie je podmienkou, ktorá by sama osebe bránila uzavretiu kúpnej zmluvy.
Kupujúci tiež berie na vedomie, že je povinný uvádzať svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte alebo pri akejkoľvek objednávke) správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o akejkoľvek zmene svojich osobných údajov.
Predávajúci môže spracovaním osobných údajov kupujúceho poveriť tretiu stranu ako spracovateľa.
Osobné údaje sa spracúvajú neobmedzene v elektronickej forme automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej forme neautomatizovaným spôsobom.
V prípade, že sa kupujúci domnieva, že predávajúci alebo sprostredkovateľ spracúva jeho osobné údaje spôsobom, ktorý je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracúvania, môže:
požiadajte predajcu alebo spracovateľa o vysvetlenie,
požadovať od predajcu alebo spracovateľa, aby situáciu napravil.
Ak kupujúci požiada o informácie o spracovaní svojich osobných údajov, predávajúci je povinný mu tieto informácie poskytnúť. Predávajúci má právo požadovať za poskytnutie informácií podľa predchádzajúcej vety primeranú úhradu, ktorá nesmie presiahnuť náklady potrebné na poskytnutie informácií.
Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií týkajúcich sa tovaru, služieb alebo podnikania predávajúceho na e-mailovú adresu kupujúceho.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Zasielame vám ich pri každom nákupe u nás, ak v zmysle § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Z. z. o niektorých službách informačnej spoločnosti, nemôžete ich zaslanie odmietnuť. Spracovanie osobných údajov na účely zasielania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi sa vykonáva na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzu nášho postavenia na trhu využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.cz; na tieto účely vám môžeme odovzdať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Pri zasielaní e-mailových dotazníkov sa vaše osobné údaje neposkytujú žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek namietať odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile obsahujúcom dotazník. Ak máte námietky, dotazník vám nepošleme.
Ochrana vášho súkromia a vašich osobných údajov je samozrejme jednou z našich priorít. Službucall centra nám poskytuje spoločnosťMediaCall, preto je spracovateľom vašich osobných údajov. Všetky informácie o spracovaní osobných údajov spoločnosti MediaCall nájdete na jej webovej stránke:
https://www.mediacall.cz/files/gdpr.pdf
ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ A UKLADANIE SÚBOROV COOKIE
Kupujúci súhlasí so zasielaním akýchkoľvek informácií týkajúcich sa tovaru, služieb alebo podnikania predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení od predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho.
Ak sa kupujúci nerozhodne inak, súhlasí aj so spracovaním osobných údajov predávajúcim na účely zasielania obchodných oznámení kupujúcemu. Súhlas so zasielaním obchodných oznámení je dobrovoľný a môže byť kedykoľvek bezplatne odvolaný.
Kupujúci súhlasí s uskladnením tzv. cookies v jeho počítači. Kupujúci môže manuálne odstrániť, zablokovať alebo úplne vypnúť jednotlivé súbory cookie prostredníctvom nastavení svojho webového prehliadača. Jednotlivé súbory cookie môžete tiež zablokovať alebo povoliť len pre konkrétne stránky.
ČO SÚ TO SÚBORY COOKIE?
Súbor cookie je krátky textový súbor, ktorý do vášho prehliadača odosiela navštívená webová lokalita. Umožňuje stránke zaznamenávať informácie o vašej návšteve, napríklad o vašom preferovanom jazyku a ďalších nastaveniach. Ďalšia návšteva pracoviska tak môže byť jednoduchšia a produktívnejšia.
Súbory cookie používame napríklad na zachovanie prepínania zobrazenia z mobilných zariadení na počítačovú verziu webovej stránky, na zachovanie vašich preferencií pri prehliadaní tejto webovej stránky, informácií o zvolenom jazyku alebo mene atď. Podrobnejšie informácie získate od prevádzkovateľa webovej stránky.
Používame tiež súbory cookie tretích strán (Google Analytics, Facebook, Seznam.cz atď.). Tieto súbory cookie sa môžu používať na reklamné účely vo forme remarketingu.
Väčšina prehliadačov automaticky prijíma súbory cookie, pokiaľ nie je prehliadač nastavený inak. Používaním tejto webovej stránky súhlasíte s ukladaním súborov cookie. Používanie súborov cookie môžete obmedziť alebo zablokovať v nastaveniach svojho webového prehliadača.
Predávajúci so súhlasom zákazníkov zhromažďuje osobné údaje zákazníkov, a to meno, adresu, telefón, e-mailovú adresu atď. Tieto informácie sa používajú predovšetkým na uľahčenie objednávok zákazníkov a prípadne na. so súhlasom zákazníka zasielanie obchodných ponúk a noviniek zo sveta freestyle scooteringu. Predávajúci vedome neposkytne osobné údaje zákazníkov tretím stranám.
Ak nesúhlasíte s uchovávaním osobných údajov, pošlite nám e-mail na adresu gdpr@scootshop.cz a svoju e-mailovú adresu, osobné údaje zo systému vymažeme.
Zdroj týchto informácií: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=en
VYUŽÍVANIE ZLIAV, PROPAGAČNÝCH AKCIÍ A DARČEKOVÝCH POUKAZOV
Kupujúci môže pri vytváraní objednávky zadať kódy uvedené na zakúpených darčekových poukazoch a zľavové kódy poskytnuté Prevádzkovateľom v súlade s jeho pravidlami.
Ak prevádzkovateľ neuvádza inak, darčekové poukážky alebo zľavové kódy:
nemožno použiť opakovane;
nemožno ich navzájom kombinovať.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy z akéhokoľvek dôvodu alebo iného odôvodneného vrátenia tovaru zakúpeného kupujúcim predávajúcemu na základe zľavového kódu má kupujúci nárok len na vrátenie sumy skutočne zaplatenej za nákup tovaru v hotovosti. Predávajúci môže rozhodnúť, či a v akej hodnote vydá kupujúcemu nový zľavový kód.
Ak má darčekový poukaz alebo zľavový kód obmedzenú platnosť, kupujúci je oprávnený použiť darčekový poukaz alebo zľavový kód len pred uplynutím jeho platnosti. Predávajúci neposkytuje peniaze ani inú formu náhrady za nevyužitú hodnotu darčekového poukazu alebo zľavového kódu.
Prevádzkovateľ organizuje zľavové akcie s vlastnými zľavovými kódmi, ktoré môžete použiť. Všetky podmienky a vysvetlenie používania zľavových kódov nájdete na našej stránke o zľavách
REKLAMAČNÝ PORIADOK INTERNETOVÉHO OBCHODU SCOOTSHOP.CZ
Adresa na doručovanie tovaru na účely servisu, vrátenia tovaru, iných balíkov a reklamácií:
(zasielajte balíky, faktúry atď. na túto adresu)
Scoot Distribution s.r.o.
Scootshop store
Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 500 02
PROVIDER
Scoot Distribution s.r.o. so sídlom Škroupova čp. 673/25, Hradec Králové 500 02, IČO: 03760022, spisová značka: C 34696, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Hradci Králové, zastúpená konateľom Martinom Nogolom; kontaktné údaje: e-mail: info@scootshop.cz, telefónne číslo: +420 226 259 070.
ZÁRUČNÁ DOBA A ZÁRUČNÝ LIST
Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom. Záručná doba sa riadi platnými právnymi predpismi, t. j. 24 mesiacov od prevzatia a podľa záručných podmienok výrobcu, ktoré stanovujú životnosť výrobkov na 1-6 mesiacov. Záručná doba sa nevzťahuje na bežné opotrebenie spôsobené používaním. Záručná doba sa vzťahuje len na výrobné chyby. Kratšia životnosť výrobku v prípade poruchy spôsobenej opotrebovaním alebo nesprávnym používaním súčiastky alebo skútra sa nemôže považovať za poruchu a nemožno ju ako takú reklamovať.faktúra alebo iný doklad o kúpe sa považuje za záručný list.
SŤAŽNOSTI
Pokyny k postupu podávania sťažností: https://www.scootshop.cz/how-to-complain/
V prípade, že zákazník počas záručnej doby zistil na zakúpenom tovare vadu, ktorá nebola spôsobená jeho používaním, ale vadou samotného výrobku, má právo reklamovať tovar počas záručnej doby.záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý je chybný v dôsledku bežného používania; na tovar, ktorý bol nesprávne používaný, a na tovar, ktorý bol nesprávne skladovaný. Freestylové kolobežky, kolieska a náhradné diely pre freestylové kolobežky sú určené na vonkajšie použitie (skateparky s drevenou/železnou alebo betónovou konštrukciou), nie však do dažďa, snehu, prachu, na kamenistý podklad, na skákanie po obrubníkoch atď. Ak tovar vykazuje napr. známky korózie, má sa za to, že výrobok sa nepoužíval v súlade s jeho účelom, a preto ho nemožno reklamovať. Zákazník je povinný informovať predávajúceho o závade bezodkladne po jej zistení. Neskoršie nároky sa nebudú brať do úvahy.
POSTUP PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ
Návod na postup podávania sťažností: https://www.scootshop.cz/how-to-advertise/
Pokiaľ ide o diely na kolobežky, skateboardy, longboardy, kolobežky. Všetko, čo potrebujeme, je nafotený tovar. Postupujte podľa pokynov, ako podať takúto žiadosť: https://www.scootshop.cz/how-to-advertise/
PODANIESŤAŽNOSTI
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je bez vád. Ak je dodaný chybný tovar, zákazník má nárok na výmenu za adekvátny alebo iný aktuálne dostupný farebný variant výrobku alebo na opravu. Ak ani jedno z toho nie je možné, môžete od zmluvy odstúpiť (formulár na podávanie sťažností je k dispozícii tu - https://www.scootshop.cz/how-to-advertise/). Kupujúci vyplní formulár a odošle ho predávajúcemu (e-mailom alebo poštou na poštovú adresu). Kupujúci o tejto skutočnosti informuje predávajúceho. Na úplné vybavenie reklamácie je potrebný súhlas predávajúceho.
Ak sa kúpna zmluva uzatvára prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (prostredníctvom internetového obchodu www.scootshop.cz), spotrebiteľ má v súlade s § 1829 a nasl. občiansky zákonník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie.
Ak spotrebiteľ v zákonnej 14-dňovej lehote oznámi prevádzkovateľovi (e-mailom alebo telefonicky), že odstupuje od zmluvy, kúpna zmluva sa od začiatku zrušuje. Na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ použiť formulár na podávanie sťažností, ktorý nájdete tu: https://www.scootshop.cz/reklamy/. Pokyny na podanie žiadosti nájdete tu: https://www.scootshop.cz/how-to-promote/. Formulár by mal obsahovať aspoň meno a priezvisko kupujúceho, číslo objednávky, označenie položky a číslo účtu na vrátenie peňazí.
Pri odstúpení od kúpnej zmluvy nezabudnite v našom online formulári vybrať typ reklamácie - Vrátenie.
Ak spotrebiteľ oprávnene odstúpi od kúpnej zmluvy, prevádzkovateľ je povinný vrátiť všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, a to prevodom na bankový účet spotrebiteľa alebo v hotovosti na adresu prevádzkarne, bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Predávajúci uhradí spotrebiteľovi náklady iným spôsobom len vtedy, ak s tým spotrebiteľ súhlasil a ak mu nevzniknú žiadne ďalšie náklady.
V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy kupujúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, zašle alebo odovzdá predávajúcemu tovar, ktorý od neho dostal, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva.
Výnimkou z možnosti vrátenia tovaru je tovar upravený alebo vyrobený na želanie zákazníka alebo podľa jeho rozmerov (prípady rezania riadidiel alebo výroby riadidiel na mieru atď.). Tento typ tovaru nie je možné vrátiť predávajúcemu a nie je možné požadovať vrátenie peňazí.
Oprávnenosť reklamovanej vady posúdi výrobca/distribútor tovaru. Zákazníka budeme informovať e-mailom alebo telefonicky na e-mailovú adresu uvedenú v pôvodnej objednávke tovaru, pokiaľ kupujúci neuvedie iné kontaktné údaje. Po vybavení reklamácie bude tovar zákazníkovi zaslaný alebo v prípade kladného vybavenia pripísaný na účet.
Reklamáciu spotrebiteľa vrátane odstránenia vady vybaví predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na dlhšej lehote. Ak kupujúci nedodá predávajúcemu všetko potrebné na reklamáciu, napríklad fotografie vád tovaru alebo samotný tovar, lehota sa prerušuje, kým kupujúci nedodá predávajúcemu všetko potrebné.
Za správnosť uvedených kontaktných údajov zodpovedá kupujúci. V prípade, že zákazník zadá nesprávne údaje, a preto nie je možné napriek snahe predávajúceho informovať zákazníka o výsledku reklamácie, má sa za to, že zákazník si je vedomý tohto vyjadrenia a súhlasí s ním. V prípade, že medzi predávajúcim a kupujúcim vznikne spotrebiteľský spor z kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytnutí služby, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je: Česká obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - oddelenie ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; E-mail: adr@coi.cz; Web: adr.coi.cz.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tieto podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvorené medzi predávajúcim a kupujúcim. Uzatvorením kúpnej zmluvy (nákupom v internetovom obchode kupujúci potvrdzuje svoj súhlas s týmito podmienkami).
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť postup podávania sťažností.
v Hradci Králové 6.9.2020.