Vložte reklamačný protokol pre tovar (aby sme mohli prepojiť vrátený tovar s vašou reklamáciou).
Tovar musí byť riadne zabalený (v krabici, bublinkovej fólii alebo bublinkovej obálke).
Musíte skontrolovať, či na krabici/obálke nie je starý štítok od akéhokoľvek dopravcu. (mohli by byť zaslané na nesprávne miesto)
Na obálku, rámček napíšte číslo reklamácie fixkou najlepšie vľavo hore (ak to nie je možné, tak číslo objednávky alebo názov). Pozri. obrázok nižšie.
Tovar môžete priniesť do ktorejkoľvek najbližšej pobočky Zásilkovne.
Nadiktujte návratový kód: 93752849.
To je všetko! Pobočka vygeneruje štítok a pošle váš vrátený tovar do našej pobočky.
Jednoduché, však? Ak si stále neviete rady, neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme.
NEZABUDNITE V KAŽDEJ SŤAŽNOSTI UVIESŤ, ČO PRESNE MÁME SO ZAKÚPENÝM TOVAROM UROBIŤ - ČI CHCETE INÚ VEĽKOSŤ ALEBO ČI CHCETE TOVAR PRIAMO VRÁTIŤ ATĎ., ĎAKUJEME.