Veľká objímka, ktorá má 2 priemery (menší ide do vidlice, väčší do riadidiel), jeden z najpevnejších systémov, riadidlá nesmú mať zárez.
Postup: nasaďte vidlicu, SCS má podložku a skrutku, vidlica nesmie byť väčšia ako SCS (inak použite dištančné podložky). Zatlačím podložku a skrutku do SCS a potom stiahnem skrutku k vidlici, , ťahám ju zhora nadol , nasadím riadidlá a stiahnem bočné skrutky.
SCS utiahnem na riadidlá bez zárezu alebo použijem adaptér Bar, ktorý vložíme do riadidiel!
Výhody:
Nevýhody:
Najstarší kompresný systém, jednoduchá skrutka + ježko, ktorý išiel do riadidiel (vnútri), vzal skrutku, utiahol na ježka, potom sa riadidlá nepohli
Výhody:
Nevýhody:
Podložka so skrutkou.podložka tlačí na náhlavnú súpravu. Utiahnite skrutku zhora do vidlice cez podložku. Vo vidlici je buď niť, alebo ježko.
Hliníkové riadidlá a riadidlá so štandardným vnútorným priemerom 28 mm sa nepoužívajú, ale používajúsa riadidlá HIC s vnútorným priemerom 32 mm (vonkajší priemer je 35 mm)
Výhody:
Nevýhody:
Vidlica má menší priemer ako štandardná vidlica (je užšia), pre túto kompresiu možno použiť všetky typy riadidiel s vnútorným priemerom 28 mm
Funguje rovnako ako HIC
Nesmie sa miešať s inými obkladmi!!
Výhody:
Nevýhody:
Len pre vidlice Chilli s drážkami.
Na vidlicu som nasadil špeciálny krúžok Spider HIC z náhlavnej súpravy, potom som na vidlici v drážkach vytvoril kompresiu, nasadil som kryt náhlavnej súpravy a utiahol som ho skrutkou.
Stlačenie nesmie byť príliš tesné, pretože sa môže stať, že sa horné labky roztiahnu a riadidlá sa nezmestia.
Tento kompresný systém sa používa na štandardných riadidlách s vnútorným priemerom 28 mm alebo na hliníkových riadidlách
Výhody:
Nevýhody:
Zloženie hlavy s maticami.
Tzv. Kontramatika - sú to matky, ktoré ťahajú za jeden povraz.
Vidlica musí mať vždy závit!!Vždy používajte aj náhlavnú súpravu so závitom!
Vytiahnem matice na vidlici, vytiahnem spodnú maticu na hornú maticu a už sa nehýbe.
Výhody:
nevýhody:
fotografie z: inward-scooters.com